من و تنهاییام

درد و دل من و عشقم...

من و تنهاییام

درد و دل من و عشقم...

تقدیم به تک ستاره قلبم متینم

....نازنینم 

بیشتر از آنچه که تصور میکنی دوستت دارم و بیشتر از آنچه باور داری عاشق تو هستم. بیشتر از هر عشقی بر تو عاشقم و بیشتر از هر دیوانه ای مجنون تو هستم عزیزم من محتاج تو هستم و بدون تو زندگی برایم مفهومی جز تاریکی و سیاهی ندارد
دوستت دارم چونکه میدانم تو نیز مرا دوست میداری
دوستت دارم چونکه مرا باور داری و مرا لایق آن قلب پر از محبتت میدانی تنها آرزویم این است که تا آخرین لحظه زندگی ام در کنار تو باشم و جز این از خدای خویش هیچ آرزویی را ندارم
عزیزم این قلب کوچک و شکسته و پر از عشق من تنها هدیه ای است از طرف من به تو
از تمام دنیا تنها همین قلب کوچک را دارم ، همین و بس! عزیزم تا پایان با تو می مانم چونکه تنها تو هستی که معنای واقعی عشق را به من آموختی
آموختی که عشق یعنی تا پایان زندگی ماندن و تا پایان زندگی دوست داشتن
متینم دوستت دارقلبقلبقلبم 

نظرات 3 + ارسال نظر
به تو چه چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.google.com

kheyli webloge khub darin tabrik omid varam khoshbakhto pirooz bashin az tarafe ye dost

به تو چه چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ب.ظ http://yahoo.com

tope top bood Thans ama be azare amn yedoen loding bezarin khub mishe chon bishtare mataleb tool miikeshe ta biyad
tazinesh aliye
fontash top
va ...

maHsa jon چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ب.ظ

vaYYYYYYY maMioye ajeGHe khoDaM Che lo0Vi HaM MiTellekoneW MovafaGh Baji HsT joni

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد