من و تنهاییام

درد و دل من و عشقم...

من و تنهاییام

درد و دل من و عشقم...

Aşkı bulduğumu sandım sende
من فکر کنم عشق را در تو پیدا کردم

 Aşkı sevdiğini sandım bende

فکر کردم تو هم عشق را در من پیدا کردی

 Senle ve ben acıyı sevda sandık

تو ومن عشق را تلخ فکر کردیم

 Geldik yolun sonuna
ما به پایان راه رسیدیم

Asla aşk heryerde bahar değil

اصلاً عشق در هیچ جایی بهار نیست

 Bizde aşk kışlara hep gebe
ما همه عاشق زمستان پر باریم

 Yar ısıtamadın gönlümü

اما یار تو اصلاً روح منو گرم نکردی

 Isıtamadın kalbimi bundan fazla

قلبمو بیش از این گرم نگه نداشتی

 anladım alışamadık biz bize

متوجه شدم اصلاً ما به هم نمیریسم

konuşamadık gözgöze bundan fazla

بیش از این نمیتونیم حرف بزنیم روبرو

 farzet kapılıp biz delice aşk seline

فرض کن دیوانه وار عشق ما مثل دریا بود

 farzet yaşadık doyduk güzele

 فرض کن اگر زندگیمو

Aşkı bulduğumu sandım sende
من فکر کنم عشق را در تو پیدا کردم

 Aşkı sevdiğini sandım bende

فکر کردم تو هم عشق را در من پیدا کردی

 Senle ve ben acıyı sevda sandık

تو ومن عشق را تلخ فکر کردیم

 Geldik yolun sonuna
ما به پایان راه رسیدیم

Asla aşk heryerde bahar değil

اصلاً عشق در هیچ جایی بهار نیست

 Bizde aşk kışlara hep gebe
ما همه عاشق زمستان پر باریم

 Yar ısıtamadın gönlümü

اما یار تو اصلاً روح منو گرم نکردی

 Isıtamadın kalbimi bundan fazla

قلبمو بیش از این گرم نگه نداشتی

 anladım alışamadık biz bize

متوجه شدم اصلاً ما به هم نمیریسم

konuşamadık gözgöze bundan fazla

بیش از این نمیتونیم حرف بزنیم روبرو

 farzet kapılıp biz delice aşk seline

فرض کن دیوانه وار عشق ما مثل دریا بود

 farzet yaşadık doyduk güzele

 فرض کن اگر زندگیمون اینقدر زیبا بودن اینقدر زیبا بود