من و تنهاییام

درد و دل من و عشقم...

من و تنهاییام

درد و دل من و عشقم...

مهربانــــــم

                وقتی که تنهایی به سراغم می آید به تو می اندیشم

               وقتی که فاصله ها بین من و تو خو دنمایی می کنندبی اختیار

                                          دلم هوای تو را می کند

                                  دوست دارم ازتو بگویم و با تو بگویم

               دوست دارم با تو از آرزوهایم بگویم و از حسرتهای نبودنت

                                               دوست دارم

               با تو از اشکهایی که در فراقت نوازشگر گونه هایم شده اند بگویم

                              دوست دارم با تو سخن بگویم از دلتنگیهایم

                               عزیزم دلم تا بیکران ها برایت تنگ شده.... 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آرزو شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ب.ظ http://www.gitare-eshgh.blogfa.com

سلاااااااااااااام هستی جان خوبی
مرسی از اینکه به مهمونی وبلاگم اومدی
لینکت کردم عزیزم
تو هم لینکم کن اگه دوست داشتی با نام گیتار عشق
وبلاگت بی نهایت زیباست
خوشمان
آمد
تبریک میگم خوش سلیقه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد