من و تنهاییام

درد و دل من و عشقم...

من و تنهاییام

درد و دل من و عشقم...

جاودانه...

جاودانه

مهربانم ، زیباترین احساساتم را با قلم عشق نثارت خواهم کرد

عطر آغوشت را دوست دارم

چرا که بوی بهترین یاسهای زندگی را برای من تداعی می کند

صدای قلبت را دوست دارم

 چرا که زیباتربن اهنگ زندگی را می نوازد

دست پر از مهرت را دوست دارم

چرا که بذرهای محبت را بر زمین وجودم می پاشد

چشمانت را دوست دارم

 چرا که زیباترین مروارید های عالم در این صدفها نهفته است

ای یاس سپید زندگی

تو را در کدامین گلستان عشق بگذارم که طراوتت جاودانه باشد

اما نه،نمی شود تو را در گلستان زمان نهاد

 چرا که هیچ گلستانی لایق این همه زیبایی

و مهربانی و صفا نیست

پس تو را در اعماق جاودان قلبم خواهم نهاد

که سراسر از عشق تو لبریز است

ای یاس سپید

امروز از فراز و نشیب روزها هنوز

 خانه قلبم از عشق تو گرم است

ای جاودانه... 

عشقت تا ابد تو دلم میمونه هستیم ...عاشقانه میگم عشــــقم عاشـــــــــقتم.... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد